Voisin aloittaa enne blogi kirjoituksiani kertomalla perustietoa itsestäni, elikkäs...

Olen Tiia ja olen tällä hetkellä 19 vuotias, kotoisin Haapaveeltä. Opiskelen Nivalan ammattiopistossa käsi- ja taideteollisuusosastossa, ja asun tosiaan Nivalassa viikot ja tuun viikonloppuisin Haapaveelle. Ja opiskelen nyt toista vuotta ohjaustoiminnan puolella. Sitä ennen opiskelin vaatetuspuolella vuonna -09, kunnes päätin vaihtaa ohjaustoimintaan koska se tuntui enemmän "mun jutulta." Ja mulla tosiaan alkaa pian työharjottelujakso, joka alkaa marraskuussa ja loppuu tammikuussa. Siitä kirjottelen mahdollisesti tänne blogiin.  Ja mitä harrastuksiin tulee; mä harrastan lenkkeilyä, datausta ja nyt sitte päätin aloittaa tällasen harrastuksen ku blogin kirjottelun. Näin etukäteen kerron, että aion kirjottaa ensi viikon Helsingin reissusta, jonne lähdemme koulun kesken. Ja aiomme yöpyä tosiaan yhden yön motellissa. Mutta saa nähä tuleeko ideoita mitä kirjottaa tänne sitä ennen. Näkyillään!